reklama

Šľak ma ide trafiť II....

Na jar tohto roku Úrad vlády SR predložil výzvu na predkladanie žiadostí o dotáciu v programe „Podpora rozvoja športu“ zameraného na výstavbu „multifunkčných“ ihrísk. Šľak ma ide trafiť už pri definícii...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Šľak ma ide trafiť už pri definícii Úradu vlády SR slova multifunkčný... Toto totiž spĺňa už slovo duálny, nakoľko stačí využiteľnosť na minimálne dva športy: futbal a volejbal.

Pridal by som ale ešte jeden účel – predvolebná kampaň za peniaze daňových poplatníkov v hodnote 4 000 000 Eur, áno slovom štyri milióny eur. A však darovanému koňovi na zuby nehľaď...

Šľak ma ide trafiť z takéhoto prístupu, keď nikto neprešetruje čo je skutočne v akom regióne potrebné a iba pošle kamarátom starostom a primátorom podnet – chceme strihať pred voľbami pásky dáme ti na nejaké ihrisko prachy, len si vyber kam ti ho máme postaviť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A využitie...? 3,5 mesiaca v roku !!! Ak je umiestnené na dvore ZŠ, kde cez prázdniny je prístup obmedzený priam zamedzený, zvyšné mesiace roka predsa len počasie v našich zemepisných šírkach nedovolí takéto ihrisko využiť...

Aspoň že na tých 6,5 – 7 mesiacov v roku majú v obciach všetky školy telocvičňu a v každom meste prístupné skutočne multifunkčné haly s dostatočnou kapacitou využívané takmer všetkými športami v daných mestách, naviac s ekologickým vykurovaním a efektívnym zateplením a vzduchotechnikou... (ak by niekto nepochopil toto je sarkazmus... J )

Šľak ma ide trafiť z takto účelnej a efektívnej podpory športu od štátu... Dúfam, že nie len ja mám pocit, že to chce zmenu ;)

Miroslav Jobus

Miroslav Jobus

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odborný technický a marketingový poradca, SDKU-DS poslanec MZ v Holíči, otec dvoch "tenisových" detí... :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu